Wandering around Florence

Hello everyone! Since my bf is working this weekend I'm by myself, so I decided to spend the morning wandering around Florence and of course I ened up doing some shopping as well ;) I went to COS and I picked up two very basic tops, one striped and one black. I also popped into Tiger just to browse really but I couldn't left empty handed could I?! I got two pens...yeah I know...Before heading back home I stopped at Ladurée for some macarons and well I had such a lovely morning! Sometimes you just need some "me" time! I hope you enjoyed the post and I wish you all a nice day!

-

Ciao a tutti! Visto che il mio ragazzo lavora questo fine settimana, oggi sono sola soletta e ho deciso di passare la mattinata in giro per Firenze...ovviamente ho fatto anche un po' di shopping ;) Sono stata da COS e ho preso due top basici, uno a righe e uno nero. Poi ho fatto un salto da Tiger, così tanto per dare un'occhiata, ma potevo uscire a mani vuote?! No, ovviamente...ho preso due penne...sì lo so ho un problema...Prima di tornare a casa mi sono fermata da Ladurée per prendere dei macarons e beh devo dire che mi sono proprio rilassata! A volte ci vuole proprio un po' di tempo per noi! Spero che il post vi sia piaciuto e vi auguro una buona giornata!

xoxo

C






Labels: , , , , , ,