Monday 30 March 2015

Monochrome

Brandy Melville sweater, Zara jeans, Céline sunglasses, Proenza Schouler bag, Tiffany's neckalce


Hello everyone! Spring is really trying but I don't feel like it's there quite yet...and while I'm hoping to start wearing flowy tops and flats again it looks like I cannot part with my boots a sweater combo!
I like monochromatic looks, they're easy, effortless and you can't definitely go wrong with them and that's what inspired my look. Do you like monochromatic looks as well?

-

Ciao a tutti! Nonostante i suoi sforzi, devo dire che la Primavera non è ancora arrivata del tutto e mentre io non vedo l'ora di ricominciare a indossare ballerine e top svolazzanti, mi ritrovo con la mia solita uniforme: stivali e maglione! Mi piacciono i look monocromatici, sono facili da portare, possono essere d'effetto e sicuramente non si rischia di sbagliare ed è stata questa l'ispirazione del mio look di oggi. A voi piace l'effetto monocromatico?

xoxo

C

No comments:

Post a Comment