Tuesday 9 August 2011

Prada sdudded sandals


Hello everyone!! I finally started to fill my suitcase!! I don't know if it's just me but preparing my suitcase is always kinda hard XD I put my stuff in and out a million times and I always end up bringing too much stuff! Btw while I was trying to decide on which shoes to bring I came across these Prada sandals my boyfriend bought for me last year and I snapped some pics! I don't think I'll bring high heels on holidays because I'll always end up not wearing them...and it is a good excuse to buy some on the spot ^^


 -

Ciao a tutti! Ho finalmente iniziato a preparare la valigia!! Non so per voi ma per me è sempre un momento abbastanza drammatico XD la faccio e la disfaccio mille volte e finisco sempre per per portare troppe cose! Comunque mentre cercavo di decidere quali scarpe mettere in valigia ho visto queste le scarpe di Prada, che mi ha regalato il mio ragazzo l'anno scorso, e ho pensato di fare qualche foto! Non penso che porterò scarpe con il tacco in vacanza perchè ogni volta finisco per non indossarle mai...e oltretutto è un'ottima scusa per comprarne un paio sul posto!


xoxo

C




Photobucket

No comments:

Post a Comment