Peter Thomas Roth masks


The other day I was in Sephora for my usual browse when I spotted these tiny, tiny masks from Peter Thomas Roth. I heard so many good things about them and I was looking forward to try them but the only place that sold them was Cult Beauty and didn't come around to place an order yet. Of course what I saw them in the aile of doom, I had to get them, I went for the minis so I can give you a better review once I tried them!
In the set you get a Rose Stem Cell mask, nourishing and reparative, a Pumpkin Enzyme Mask, polishing and revitalizing and a Cucumber Gel Mask detoxifying and hydrating. I'm excited to try them and of course I'll report back!! Have you tried these mask or anything from this line?

-

L'altro giorno ero da Sephora per il mio solito giro ricognitivo, quando ho visto questo set di maschere di Peter  Thomas Roth. È da un po' che ne sento parlare e so che in America sono un vero prodotto cult. In Europa si trovano da Cult Beauty, ma non mi ero ancora decisa a ordinarle. Ovviamente trovandole li sullo scaffale, potevo tornare a casa a mani vuote? Ho preso il mini kit, per avere l'opportunità di provarne più di una e darvi un'idea completa sulla linea!
Il set contiene la Rose Stem Cell mask, nutriente e riparatrice, la Pumpkin Enzyme Mask, esfoliante e rivitalizzante e la Cucumber Gel Mask con effetto de-tox e idratante. Non vedo l'ora di provarle e ovviamente vi farò sapere come mi sono trovata!! Voi avete mai provato niente di questa linea?  

xx

C




Labels: , , , , , , , , , , , ,