Fall candles


I'm a candle lover and when Fall comes around I like to grab a couple new candles to set up the mood for the season. My favourite brand is Bath & Body Works and I decided to pick up two of their Mason Jar Candles. I got Leaves which is one of my all times favourites and I also got Cider Lane which smells just like apple cider and cinnamon!! So tell me guys do you like candles? Which one is your favourite?

-

Adoro le candele e quando arriva l'autunno ne aggiungo sempre un paio alla mia collezione, giusto per mettermi nello spirito della stagione. La mia marca preferita è Bath & Body Works e le candele che ho scelto sono della linea Mason Jar. Ho preso Leaves che è una delle mie preferite di sempre e Cider Lane, che ha un buonissimo profumo di sidro di mele e cannella!! Ditemi ragazzi, a voi piacciono le candele? Quali sono le vostre preferite?

xoxo

C



Labels: , , , , , , , , ,