The perfect black belt





























I like the look of belts but I've never been a belt person, even though I like to wear them from time to time and believe it or not I didn't own a black belt until I found this! I've been looking for one but I couldn't find anything I like. Then I went to COS and find this all black leather belt which is just right up my alley :) it's basic and the black buckle gives it a very chic look! I think it will look great on my beloved jeans or with some black pants. Do you like it? Do you wear belts?
Have a nice day!

-

Le cinture mi piacciono e anche se non le uso molto spesso, a volte mi piace portarle per rifinire i miei look ma vi confesso che prima di trovare questa, non possedevo una cintura nera! Era da un po' che ne cercavo una, ma non riuscivo a trovare niente che attirasse la mia attenzione. Poi sono stata da COS e ho trovato questa cintura completamente nera ed è stato amore a prima vista :) è molto semplice, ma la fibbia nera a mio avviso, aggiunge un tocco chic! Penso proprio che starà benissimo con i miei amati jeans o con un bel paio di pantaloni neri per un total look. Vi piace? Voi siete amanti delle cinture? Vi auguro una buona giornata!

xoxo

C

Labels: , , , , ,