Cut out boots





























The other day I was in Zara giving a look to their new stuff when I spotted these boots. I decided to try them on just to see how I like them...and well long story short I brought them home with me! I like the chain on the front, the cut outs and the buckles on the side. To me they're still kinda classic Chelsea boots but with a twist. I'm sure I'll get a lot of use out of them and they're comfortable too which is always something I look for in a shoe. You can find them here if you're interested ;) Do you like them?

-

L'altro giorno ero da Zara e stavo dando un'occhiata alle nuove collezioni quando ho visto questi stivali. Ho deciso di provarli, così tanto per vedere come mi stavano e insomma per farvela breve...li ho portati a casa come me! Mi piacciono molto le catene davanti, i tagli e le fibbie di lato. Sono un paio di classici Chelsea boots ma con un qualcosa in più e penso che li sfrutterò parecchio, inoltre sembrano piuttosto comodi e questo è sempre qualcosa che apprezzo in un paio di scarpe. Li trovate qui se siete interessati ;) A voi piacciono?

xoxo

C



Labels: , , , , , , ,