Tuesday, 16 July 2013

In the garden


During Summer I really like being outside, taking long walks and relaxing in the garden :) so my bofriend and I decided to shot there some pics of my outfit for the night! I hope you like them!!

-

In Estate mi piace moltissimo stare all'aria aperta, fare lunghe passeggiate e rilassarmi in giardino :) quindi io e il mio ragazzo lo abbiamo scelto come set per scattare alcune foto del mio outfit per una serata fuori! Spero vi piacciano!!

xoxo

C







Zara top and shorts - Chatelles slippers - Miu miu bag 
 J. Crew bracelet

21 comments:

  1. che bella che sei...gli short di zara li volevo anche io ma non sono riuscita a trovarli..praticamente andati a ruba
    baci

    ReplyDelete
  2. I love your bracelet!
    Would you want to follow each other via Bloglovin, Twitter & Instagram :)?

    Much Love,
    www.feather-esque.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love the print of the blouse !! You look lovely :)

    New Post up...
    ❤ StylishByNature.com

    ReplyDelete
  4. ho quegli shorts/gonna e sono stupendi ma che dirti della borsa...un sogno
    nuovo post,passi?
    Tr3nDyGiRL Fashion Blog
    http://tr3ndygirl.com
    baci

    ReplyDelete
  5. Zara top and shorts are fabulous! I am in love with that MM bag!
    hugs from New York,
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bellissima sia la borsa che la maglietta ;))))

    Miss Piggy

    ReplyDelete
  7. mi piace molto, ottimo per una serata estiva, poi la borsa è stupenda!!
    paolasophia.blogspot.it

    ReplyDelete
  8. wow! la tua borsa mi fa letteralmente impazzire :D


    fashion blog miriam stella

    ReplyDelete
  9. Any thing you want in Entertainment for Fun... Entertainment Articles, Entertainment News, Entertainment Pictures, Bollywood, Hollywood and Lollywood Pictures and Videos, Entertainment Latest updates, Hot Entertainment News and Pictures Funny Entertainment Pictures, lol Pictures, Funny Pictures and Much More Fun Only on 1 Current Affairs Network
    hotcurrentaffairs.com

    ReplyDelete