Tuesday 25 August 2015

August wish list



1. Edie Parker Jean Dream acrylic box clutch
2. Karen Walker Harvest Superstars sunglasses
3. Givenchy Studded ankle boots in black leather
4. Maje Restano dress
5. Monica Vinader A-Z Alphabet Letter rose gold-plated pendants
6. Too Faced Love Flush blush


Hi everyone, it's time for another wish list! At this point every year I start craving boots and these from Givenchy are any shoe-lover dream! I love Maje and this dress is so gorgeous I like that you can see the cut outs at the bottom of the skirt. Talking about make up I can't wait to try the new blushes from Too Faced...yes mainly because of the packaging, isn't it cute? I also love this set of pendants from Monica Vinader, you can really play with it and the letters have different styles which adds to the mix. A clutch and a pair of sunnies and the look is complete! Let me know what you think about it and don't forget to share with me what's on your wish lists!!


-

Ciao a tutti, è il momento di mostrarvi la mia wish list! Come ogni anno, in questo periodo, mi viene improvvisamente voglia di stivali e questi di Givenchy sono il sogno di qualsiasi amante delle scarpe! Adoro Maje e trovo che questo vestito sia davvero bellissimo, le diverse lunghezze dell'abito e della sottoveste valorizzano la texture traforata dell'abito. Parlando invece di trucchi, non vedo l'ora di provare i nuovi blush della Too Faced...sì principalmente per via della confezione, non è carinissima?! Nella mia lista non potevano mancare i ciondoli con le lettere dell'alfabeto di Monica Vinader, la trovo un'idea molto carina e versatile oltre al fatto che ogni lettera ha uno stile diverso, quindi ci si può davvero sbizzarrire. Una clutch, un paio di occhiali da sole e il look è completo! Fatemi sapere che ne pensate e condividete con me cosa c'è nelle vostre wish list!!


xoxo

C



4 comments:

  1. Concordo in pieno la tua wish list cara!

    Vogliamo parlare di quei blush? Sono una cosa meravigliosa. Li comprerei anche solo per metterne uno in borsetta e sentirmi Kim Kardashian quando ne tiro fuori uno davanti a tutti per ritoccarmi il trucco.

    Ottima wish list <3

    La Chicca http://thesemplicity.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. Che bella wishlist, adoro gli ankle boots!
    Baci,
    Marina
    http://www.maridress.it

    ReplyDelete
  3. Fabulous selection!
    Have a nice week!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    ReplyDelete