Tuesday 20 March 2012

Longchamp Oh! My Bag


I love this picture from Longchamp new campaign! Those bags are an unsual leather version of their iconic "Le Pliage". They launched this new leather line with their Spring/Summer collection. The line include five different sizes, from a clutch to a weekender bag. I  really love the colors: you can still have the classic black, brown or navy but these bags also comes in a lovely bright pink, orange and red. These three colors are showed in the video (below) made to intrduce Longchamp Spring/Summer collection, check it out it's really nice and it feature Coco Rocha!! Talking about prices: we goes from about 190 euros for the clutch to 580 euros for the weekender bag! My favourite bag is the small bright pink one! Which one is yours?

-


Adoro questa immagine della nuova campagna di Longchamp! La borsa che vedete è la loro iconica "Le Pliage" in una insolita versione in pelle, lanciata appunto con la collezione Primavera/Estate. La linea si compone di cinque diverse misure, si va dalla clutch al borsone da viaggio. La cosa che mi piace di più sono i colori, come vedete infatti, oltre al classico nero, marrone, blu navy ci sono anche un bellissimo rosa, un arancione e un rosso che sono i tre colori mostrati nel video (che trovate qui sotto) di presentazione della collezione, dategli un'occhiata, è davvero carino e c'è anche Coco Rocha!! Per quanto riguarda i prezzi si parte da circa 190 euro per la clutch per arrivare ai circa 580 per il borsone da viaggio! La mia preferita è la versione piccola in rosa che si vede nella foto qui sopra :) e la vostra?

xoxo

C








23 comments:

  1. bellissime queste borse! :)
    passa da me se ti va..si respira aria primaverile!


    http://traveloguewithlove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. pretty bags, I love longchamp, they are so simple to wear!

    Long time I haven't stopped by, hope all is well my dear!

    ReplyDelete
  3. Linda e perfeita a coleção.
    beijos

    ReplyDelete
  4. I'm a huge Longchamp fan! This campaign is great x

    ReplyDelete
  5. like the pink one!nice place here..

    check out mine and follow if u like it dear
    Patchwork à Porter

    kiss from Milan

    ReplyDelete
  6. Ma che belle le Longchamp in pelle! E come dicevamo sul mio post, le borse sono un vero investimento per noi donne! :)
    Kiss

    ReplyDelete
  7. si parla di borse addicted? presente! queste inr ealtà non mi piacciono un granchè ma io ho dei gusti de merd (me lo dico da sola)
    buona giornata!

    simo

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahha XD ma nooo tutti i gusti sono gusti!! Menomale che non a tutti piacciono le stesse cose, così abbiamo più scelta no? ;)

      Delete
  8. volevo dire gust de merd (si insomma, come dicono a Parigi ;)) )

    ReplyDelete
  9. wow, these are absolutely great (except for the prices). love the vibrant colors, and i love the style. it looks versatile. :)

    hope you're doing well, c!

    xoxo
    jasmine

    ReplyDelete
  10. Hi!!! So pretty!!! Realy colorful!!!
    Good day
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete